środa, 2 maja 2012

27 tydzień

W niedzielę 29.04 rozpoczęliśmy już 27 tydzień ciąży, maleństwo daje popalić, coraz częściej  żona go czuje przez kopniaki, ale najczęściej w  godzinach wieczornych tak między 22 a 23,  czasami też i przez dzień. Do objawów ciążowych doszły ostatnio bóle kręgosłupa w odcinku piersiowym, co sprawia że w nocy żona gorzej śpi.
Kopniak
 Tego samego dnia poczułem po raz pierwszy kopniaka od naszego synka, było to dla mnie wielkie przeżycie bo po raz pierwszy mogłem poczuć nasze maleństwo, uczucie to porównuje z tym jak go zobaczyłem po raz pierwszy na USG, a może i nawet większa radość mnie ogarnęła. Jak narazie od tamtego dnia poczułem go jeszcze raz. Mam nadzieję że będę mógł go czuć częściej i mocniejsze te kopniaki, ale też bez przesady żeby moja żona nie odczuwała ich za mocno.Po raz pierwszy zostaję ojcem i są to dla mnie naprawdę wielkie przeżycia związane z możliwością zobaczenia dzidziusia jeszcze w brzuszku mamy podczas badania i to że mogę poczuć Tą nasza małą istotkę jeszcze zanim przyjdzie na świat.:)

2 komentarze:

  1. takie kopniaki jeszcze przed nami, ale nie możemy się doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też długo nie mogliśmy poczuć, już troszkę nas to martwiło, ale jak się później okazało niepotrzebnie.Też się doczekacie, a uczucie jest niesamowite:)

      Usuń