poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Troszkę nerwowo

 W poniedziałek 2 kwietnia będąc w pracy, moja żona zadzwoniła do mnie z prośbą, żebym w drodze powrotnej kupił jej no-spę. Gdy zapytałem po co, odpowiedziała mi że twardnieje jej brzuch oraz ma lekkie skurcze w dolnej części. Następnego  dnia poszła do swojej pani ginekolog, i okazało się że takie objawy raczej zdarzają się w 23 tygodniu ciąży, jednak lekarka powiedziała że jeśli skurcze będą się nasilać i zdarzać częściej, mamy udać się do szpitala, aby sprawdzić na badaniu KTG i USG, czy wszystko jest w porządku.
  W tym samym dniu podczas wizyty, pani doktor wykonała cytologię, przez co później moja żona miała plamienia, trwające cztery dni.
 Jesteśmy ciekawi czy u Was w trakcie ciąży, również występują podobne dolegliwości i jak sobie z nimi radzicie. Moja żona powinna przyjmować magnez trzy razy dziennie i jak narazie widzimy poprawę.
  Dodane zdjęcie, przedstawia naszego synka, podczas ostatniej wizyty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz